fbpx
Home Apie sportą Poilsinė + rekordinė darbinės savaitės

Poilsinė + rekordinė darbinės savaitės

by Neko

Greitai lekia dienos. Per greitai. Man tai ne itin patinka, bet nieko pakeisti negaliu, tad belieka tik gailiai atsidusti ir judėti kartu su laiku. Nuoširdžiai norėjau jums aprašyti kiekvieną savaitę atskirtai, bet gyvenimas iškrėtė pokštą ir neradau tam laiko (o gal įkvėpimo) raštelti blog’ą, bet parašiau gan gerą įrašą apie pasirinkimo galimybes (paskaitykite, jeigu dar to nesate atlikę) “Tylėti negalima kalbėti. Pirma dalis.” (pažadu bus ir kita dlIA, tikrai tikrai, tikiuosi).

Poilsinė savaitė buvo darbinga, bet kaip ir dera tokio pobūdžio savaitėms, nejaučiau tokio atsigavimo, kuris, žinoma, kad pasirodė it sūnus paklydėlis po savaitės. Labai laiku ir vietoje. Tai man leido įkalti gan stiprių darbų krūvą, bet apie viską iš eilės. Važiuojam.

Poilsinė savaitė

I Rytas. Brick’o diena. Nieko naujo. Easy ride + easy run (žinau žinau žinau, kad savo Instagram’e rašiau, kad nebenaudosiu anglicizmų, bet keletą žodžių pasilikau, persiprašau visų, kurių sielose palieku aksčių). Nepamirštu, kad ši savaitė – poilsinė, tad kilometrų kiek mažiau.
Vakare. Šuoliukai paplūdimyje. Užbėgu įvykiams už akių ir tarstelnu, kad jie stipriai padaužė mane, o kojas jaučiau ilgai, labai ilgai.

II Time trial (fcuk, dar viena angliška frazė). Įkaliau 2km. Nemėgstu, labai nemėgstu tokių treniruočių. Na, bet jeigu reikia, tai reikia. 2km subėgau per 5:44 (vidurkis 2:52). Buvo sunku, labai. Gal ne 100%, bet sunku. Ši treniruotė “davė” suprasti, kad labai trūksta greičio ištvermės. Kentėjimas kaip ir yra (na, ne toks geras, kokio norėčiau), bet ilgiau palaikyti greitį mano kūnas atsisako. Žinoma, tam reikia spec darbų, kuriuos planuojuo pradėti daryti nuo kovo vidurio (bet ir tai, tokius gan švelnius. Kol nežinau 100% metinio plano, daryti kažką konkrečiau nėra labai didelio tikslo, o ir visi didieji bėgimo planai – rudeniop). Tad TT vertinu 9.4 balo.

III 2 val pasivažinėjimas po apylinkes.

IV Tempo run 4x2km. Nieko įdomaus. Viskas pagal pulsą. Ir lėtai. Tas mane kiek erzina, na bet yra kaip yra.

V Long ride be darbų. 4 val. 100+ km. Ramiai ir lengvai. Vertikalių metrų virš 1000.

VI 20 km. Čiuku čiuku, lėtai ir ramiai it dyzelinis garvežys kovojantis su vėju.

Savaitės skaičiukai

Dviratis +/- 7 val arba +/- 190km
Bėgimas +/- 4 val arba +/- 50km

Darbinė savaitė

I Rytas. Brick’o diena. Nieko naujo. Easy ride + easy run (kitą savaitę jau bus kiek kitaip). Tik visko kiek daugiau.
Vakare. Šuoliukai paplūdimyje. Užbėgsiu įvykiams už akių ir tarstelsiu, kad jie stipriai padaužė mane, o  tiksliau, kojas. Aštrūs skausmais jautėsi ilgai, labai ilgai.

II Kai norisi daugiau, bet aštriau, į pagalbą ateina bėgimo treniruotė 15×200. Kojos sunkokos po rytinio brick’o ir vakarinių šuolių. Paskutinius kelis intervalus subėgau po +/- 29sek, bet tie tie 200 metrų gan iš akies atmatuoti pagal GPS. 😀 Tad, tarkim, kad taip. Kojų pilnai neišjungė, kaip būtų grynesnės sprinto treniruotės metu, užpakalio nesutraukė, bet padirbėti teko gan stipriai. Užbėgu įvykiams už akių antrą kartą ir pasakau, kad tai prisidėjo prie dar didesnio raumenų skausmo.
Vakare. Recovery run.

III 2 val pasivažinėjimais su 8 sprintais į kalną atsistojus. Ir čia, būtent čia pajutau, kad kojos tuščios, užkaltos ir  labai skausmingos. Ši treniruotė padaužė gerai. Labai gerai. Po jos gimė tekstas “Pavargau, bet tai nėra blogai”. Būna tokių dienų, privalo būti. Jas reikia išgyventi. Būtina išgyventi.
Vakare. Recovery run.

IV Tempo run 2x5km. Nieko įdomaus. Viskas pagal pulsą. Tik vėl lėtai. Plius LABAI SKAUSMINGOS KOJOS.

Korekcijos plane. Dviračių darbas keičiamas į long ride. Labai džiaugiuosi, kad turiu žmogų šalia, kuris supranta ir duoda gerų patarimų. Man labai reikėjo pravalyti galvą ir kartu atlikti kažką naudingo. Tą ir gavau. 5val 30min važiavimas arba 146km. Pasiekiau max greičio rekordą –  62.1 km/h. Pavargau, bet atsigavau. P.S. Daug kovojau su vėju, ypač minant atgal. Tik šį kartą gan padoriai susitvarkiau su tuo. Kojos buvo kiek mažiau skausmingos.

VI Pasileidau. 28 km po 4:20. Žydras dangus, karštoka ir jokio vėjo. Kojos sunkios, bet nešančios. Vakar dienos minimas suteikėjo naujų pamąstymų, kurie leis perdėlioti savaitės planus. Tad savaitė užsidariau smagiau, nors jos eigoje, kaip matote, buvo visko. Taip ir turi būti.

Savaitės skaičiukai

Dviratis +/- 9 val arba +/- 240km
Bėgimas +/- 6.5 val arba +/- 85km

Taigi, pagrindinis pamąstymas, kad per daug sukoncentruoti darbai. Reikia daugiau lengvų dienų, o tiksliau vienos 🙂 Pažiūrėjus atidžiau į savaitę, be recovery run ir long run, aš realiai nebėgu jokių easy run’ų. Tik brick’o metu. Plius, dviračiuose esu naujokas, tad mintis – neperspausti. Šiuo metu kojos atsilieka nuo bendros būklės. Todėl dviračio darbas iš trečiadienio bus perkeliamas į pirmadieninę dviračio brick dalį. Kaip seksis, pamatysime. Mintis kitą savaitę užmesti dar kiek daugiau apimties, bet proto ribose, tikiuosi.

Tekstas parašytas Consolacao, Portugal.

Jeigu Jums patinka mano rašliavos, galite sėkmingai jas paremti vienu baksu NEKO PATREON’E

0 comment
1

You may also like