23
Bal
2018

Pasiruošimas pagavo pagreitį

Dar kartą pakartojau scenarijų, kai dviejų sunkių savaičių ciklą vainikuoja varžybos.
Pirmą kartą tai vyko po stovyklos, kai po dviejų sunkių savaičių bėgau 5k Prienuose. Šį kartą bėgau daugiau – 10k Varšuvoje. Reziume tik vienas, abu kartai beprotiškai skirtingi: Prienuose buvo sunku nuo pirmo km, o Varšuvoje bėgimą kontroliavau nuo pirmo iki paskutinio žingsnio. Žinoma, paskutinius kelis kilometrus teko padirbėti. Na bet apie viską nuo pradžių.

Dvi darbinės savaitės:

P. Easy run. Čia nieko naujo, bėgu tokiu pace, kad nebūtų sunku ir kad pulso dažnis būtų šalia aerobinės zonos slenksčio.

A. Track workout. 8 x 1k per 60s. Vis dar bijau tokių treniruočių, bet kažkada juk reikia užaugti. Vidurkis gavosi apie 3:08, paskutinis intervalas – 3:01. Darbą dariau nežiūrėdamas į intervalų įveikimo laiką, tik užmesdavau akį į 400 m split’us. Ši treniruotė įpūtė entuziazmo į mano gyvenimą.

T. Recovery run. Lėčiau nei lėtai + vakare štangos.

K. Dvi treniruotės. Abi pusiau recovery režimu. Atsigavimas po antradienio ir pasisaugojimas prieš penktadienio darbą.

Pn. Fartlek. 7 x 1k / 1k, žinojau, ko galima tikėtis po paskutinio fartlek’o, kai dariau 2 min / 2 min. Šį kartą žaidimo taisyklės buvo tokios pat. Greitoji dalis apie 3:20, o lėtoji apie 3:50. Treniruotės vidurkis gavosi 3:30. Šis darbas praėjo stebėtinai lengvai, matyt, kūnas adaptuojasi prie darbų, nors vis dar nėra lengva “išbūti tiek laiko ant kojų” (nesu pratęs taip ilgai daryti track workout).

Š. POILSIS

S. Long run. Lengvai ir ramiai 21k. Vidurkis 4.12

P. Easy run. Ir toliau čia nieko naujo.

A. Track workout. 3k + 2k + 1k per 2 min, bėgimo pace pirmojo intervalo +/- Varšuvos 10 k race pace’u, o kiti šiek tiek greičiau . Toks gan keistas darbas, norėjau, kad būtų kuo laisviau, bet kartu reikėjo ir pakentėti. Taip ir nesupratau, ar reikėjo stipriau ar lengviau. Tačiau tokio pobūdžio darbas yra žiaurus. Deja, bet žinau, kad ateityje su juo teks draugauti.

T. Super easy Recovery run + masažas.

K. Recovery run.

Pn. POILSIS / KELIONĖ

Š. Priešvaržybinė treniruotė.

S. 10k RACE. Mano planas buvo įveikti distanciją tolygiu pace. Manau, kad tai pasiekti pavyko: 5k split’ai gavosi: 16.21 ir 16.22 🙂 Bėgti nebuvo sunku, bet nuo 7-8k jau reikėjo padirbėti. Paskutinis km 3:03 ir finišavau su 32:43. Smagu, kad pavyksta pagerinti PB ir jausti, kad čia tik pradžia!

Tai va taip gyvenam ir bėgiojam. Šiuo metu nedarau daug treniruočių per savaitę. Visą dėmesį sutelkiau į antradienius ir penktadienius, kuriems Jonas surašo laikus ir metrus beveik šimtųjų tikslumų.

1 Response