15
Vas
2018

Greičiausiai darai bent vieną iš šių 6 bėgimo klaidų

Susisluoksniavus tam tikroms gyvenimo aplinkybėms į bendrą visumą, dienas leidžiu apsuptas įvairiausio tipo sportininkų, dauguma jų – ištvermės sporto atstovai. Tad natūralu, kad stebint iš šalies, bendraujant ir diskutuojant, susidėlioja bendras vaizdas ir tam tikros tendencijos. Pripažįstu, kad visuma žavi ir kelia daug teigiamų emocijų, bet yra ir tamsių šešėlių, kuriuos noriu trumpai aptarti.

  1.   Kuo daugiau juodo darbo padarysiu, tuo kietesnis būsiu.

Deja, tai vyraujanti tendencija. Žinoma, be juodo darbo, rezultatas nebus pasiektas, bet reikia nepamiršti vieno elementaraus dalyko: kietumas priklauso ne nuo padaryto juodo darbo, o nuo to, kaip organizmas sugeba atsigauti po krūvio.

 

  1.   Traumos – padarinys didelės motyvacijos ir laiko trūkumo.

Kartais net skauda žiūrint į žmonių draskymąsi sveikatos sąskaita. Čia didelės mistikos nėra, žmogaus kūnas privalo būti pasiruošęs darbui, jeigu to nebus, faktas, kad kažką darysite blogai, o tai tiesioginis kelias į traumatizmą. To išvengti galima labai paprastai: bendras fizinis ir tempimo pratimai, plius šiek tiek vitaminų, kad organizmas nebūtų alinimas. Atrodytų, reikia visai nedaug, bet.. Beje, jeigu jau darote bendro arba spec. fizinio pratimus, išsiaiškinkite kaip juos atlikti teisingai. Kaip mini pavyzdys: jeigu žmogus nesugeba atlikti elementaraus pritūpimo, kokia kalba gali būti apie pliometriką (sprogstamosios raumenų galios didinimą).

  1. Elementari bėgimo technika arba jos nebuvimas.

KODĖL (būna, kad užduodu sau šitą klausimą). Juk tame nėra nieko mistiško. Keletas taisyklių ir vualia. Padirbėję šiek tiek ties raumenų sustiprinimu, parinkę kilometrų ir galvodami apie techniškai teisingą judesį, jūs bėgsite n kartų geriau nei dabar.

  1. Informacija internete – nelyginkite savęs su pro.

Tik vienas mažas pastebėjimas, kad jūs dažniausiai skaitote straipsnius, blogus, dienoraščius apie pasaulio elitą. Darymas cope paste, hmm.., vargu ar yra tinkamas sprendimas.

  1. Nevalgysi – nebėgsi.

Siekdami ambicingų tikslų nepamirškite, kad mityba ir poilsis yra lygiai taip pat svarbu kaip ir treniruotės. Nesutinkate, galime pasiginčyti 🙂

  1. Sveikata svarbiausia – saugokite ją.

Kartais susidaro vaizdas, kad tai yra pamirštama.

Trumpas rezume – saugokite save ir siekite savo tikslų sistemingai. Ištvermės sportas reikalauja laiko.

1 Response