26
Kov
2018

Darbinė specialiojo periodo savaitė arba „Labas Rytas, sunkieji darbai”

Pirmoji darbinga savaitė, kai jau esu smagesnis (reikėjo atsigauti po stovyklos Romoje) – atlikta. Ji nebuvo beprotiškai sunki, nors keli darbai, tikrąją to žodžio prasme, pakirto kojas.
Taigi, savaitė buvo tokia:

P. Lengvas 12 km bėgimas. Bėgdamas savęs nespaudžiu ir iš bėgimo nieko nereikalauju, nes tai diena po Long run’o ir diena prieš darbą (dažniausiai intervalus). Tokiomis dienomis, bėgiodamas visiems mojuoju ir garsiai sveikinuosi 😀

A. Intervalai. Treniruotė atrodė taip 3x200m + 4 km hard run + 3x200m. Pirmi intervalai po 200m nuvargina raumenis, kad tie 4 km būtų smagesni, o paskutiniai intervalai po 200 turėtų nužudyti, bet mano vidutinių nuotolių bėgiko praeitis man padeda ir dar gan smagiai susibėga. Nors, prisipažinsiu, kad tiek 4 km po 3:15, kas atrodo, turėtų būti easy, man buvo košmaras. Tikrai galvojau, kad plaučiai iškris. Šiek tiek liūdna, nes tai pagrindinis darbas, o jis taip žiauriai sunkiai einasi. Taigi, tokių darbų bus dar daugiau ir dar smagiau. Ačiū, treneriui 🙂

T. Recovery run. Po antradienio nėra jokio noro bėgti greitai, tad bėgimas vyksta tik žemu pulsu, kad organizmas kuo greičiau atsigautų. Vakare 60 min strength and conditioning treniruotė. Čia toks mandras žodis už kurio slepiasi spec. fizinio treniruotė, skirta išskirtinai bėgikams. Cool diena, čia kaip po persivalgymo šventės, kitą dieną valgyti salotas 🙂

K. Pirmą kartą 2018 metais Lietuvoje dariau dvi bėgimo treniruotes per dieną. Bendroje sumoje sukaupti 25 km. Paprastas ir lengvas aerobinis darbas. Feeling like a pro. 😀

P. Hard core diena, kai jau nuovargis yra susikaupęs, o dar reikia kalti stipriai. Šiandien dariau fartlek’ą 2min hard per 2 min easy float. Treniruotės skaičiai: 11.5 km avg pace 3:29. Man šis darbas buvo didžiulis psichologinis išbandymas, nes jis tęsiasi ilgai ir nėra jokio poilsio. Jeigu kam įdomu, kaip jaučiausi, pažiūrėkit trumpą video mano FB page’e → https://www.facebook.com/blogneko/videos/1823689147930492/ , jame aprašiau, kiek ir kaip kovojau su savimi.

Š. Poilsis

S. Ramus long run’as. 25 km, vienintelis niuansas, kad sukilimo buvo surinkta virš 200m+, o vėjas, atrodė, kad visuomet pučia tik į veidą. Avg. pace 3:55. Treniruotė buvo ypač smagi, nes galėjau kankinti Joną, kuris bėgo kartu 😀

 

Reziumė: mano savaitė ir mano darbai nėra kažkokie wow ar kosminiai. Laikausi tvirtai nuomonės, kad daug geriau subėgti mažiau savaitinių kilometrų, bet darbus daryti aštriau. Jonas, už mano pasiruošimą atsakingas asmuo, labai gerai tą supranta ir puikiai mane jaučia. Todėl darbų apimtis yra maksimaliai optimizuota.

Žodynas (kad mane suprasti būtų lengviau):

Long run – man tai bėgimas virš 20 km, net jeigu bėgu ir mažiau nei 90 min. Aš galėčiau Long run’ais vadinti ir 15 km, nes man viskas kas daugiau nei 12 km yra daug 🙂

Strength and conditioning – speciali bendro fizinio treniruotė, skirta, kad mano raumenynas būtų pasirengęs sunkiems bėgimo darbams.

Hard core diena – tai tokia diena ir treniruotės, kuomet nesitaupau. „Einu ant max” 🙂

Recovery run – šiuos bėgimus bėgu tik žiūrėdamas į pulsometrą. Neleidžiu pulsui „perlipti” aerobinio slenksčio ribos.

1 Response