Blog’as

15
Lie
2019

Yra vienas nuodas, kuris ėda motyvaciją

Klausiate manęs, kaip neprarasti motyvacijos? O aš pradėsiu tikrai ne nuo motyvuojančio atsakymo – ją prarasti yra labai lengva. Juk gyvename tokiais laikais, kai pastovumas yra nepastovus. Tačiau šis tekstas ne lapas vadovėlio su 10 būdų, kaip save motyvuoti. Tiesiog garsiai išsakyti pamąstymai iš patirties, kurią kaupiu kasdien judėdamas, dirbdamas, sportuodamas, gyvendamas. Ir jei bent vienas iš jūsų čia rasite bent vieną mintį ir ją pritaikę sau pasijusite geriau, vadinasi, rašiau ne veltui. Vis dėlto, atsakymą, kaip susigrąžinti motyvaciją, rasite.

Daugiau

2
Lie
2019

Nelegalu, bet linksma. Arba patarimai: kokiu transportu keliauti po Keniją.

       Gyvenimo tempas Kenijoje gan lėtas. Išimtis yra tik sostinė Nairobis. Bet ir joje skubėjimas yra kitoks. Ramesnis. Didžiausią chaosą sukuria transportas: užsikimšusios pagrindinės miesto arterijos (pagrindinės yra tik dvi), nesuskaičiuojama galybė „matatu“ bei jų kontrolieriai, kurie garsiai rėkdami praneša apie jose esančias laisvas vietas.

Daugiau

17
Bir
2019

Aiškindamasis Kenijos bėgikų paslaptis, atskleidžiau ir savąsias

       Sakykite, dėl kokių priežasčių keliaujate Jūs? Bet rimtai, dėl kokių? Dėl atostogų šiltuose kraštuose? Galbūt jūsų draugai įkėlė gražių nuotraukų į instagramą iš Balio, Tailando ar Singapūro ir jūs užsimanėte ten nuvykti? Gal mėgstate keliauti kažkur būtent todėl, kad ten viskas įskaičiuota arba už jus viską suorganizavo kelionių agentūra ir jums patiems tereikia spėti paskui gidą bei viską fotografuoti? Na, o galbūt jūs esate šalių, miestų kolekcionierius ir dėlioja savo žemėlapyje taškus ant vietų, kuriose yra buvęs. Dalį jūsų tikriausiai vilioja pasaulio istorija, skirtingos kultūros, jų pažinimo troškimas, kurį geriausiai galima numalšinti tik keliaujant.

Daugiau

7
Bir
2019

Vien tik liūtai, žirafos ir beždžionės neapibrėžia Kenijos. Iš čia parsivešiu tai, kas negrįžtamai pakeis mano gyvenimą.

       Man Afrika, na, gerai, Kenija visuomet asocijavosi su žirafomis, liūtais bei gentimis, kuriose gimsta vieni geriausių pasaulio bėgikų. Tad viena iš priežasčių, kodėl aš čia – bėgikų mieste Itene, arba, kaip jie save vadina, „Home of champions“. Tačiau apie Iteną ir gyvenimą jame plačiau parašysiu kitame tinklaraščio įraše.

Daugiau

14
Vas
2019

Amžina kova: daugiau angliavandenių ar riebalų?

       Visais laikais žmonės burdavosi į bendruomenes pagal daugybę kriterijų: religija, tautybė, lytis, amžius, pomėgiai, hobiai ir t. t. Mityba taip pat nėra išimtis. Turbūt galima drąsiai teigti, kad beveik kiekvienas žmogus turi savo nuomonę apie tai, kas yra sveika bei naudinga ir ko reikėtų vengti ar iš viso atsisakyti. Vienos aršiausių kovų vyksta tarp pasirinkimo kas geriau/sveikiau high-fat / low-carb ir low-fat / high-carb mityba. Tos kovos (jeigu jas galima taip pavadinti) vyksta tiek tarp mitybos specialistų, gydytojų, mokslininkų, tiek tarp eilinių žmonių, kurie yra pasirinkę vieną ar kitą barikadų pusę.

Daugiau

31
Sau
2019

Ilgų nuotolių bėgimas #2 Long run

      Norint bėgti greitai, jums reikia stiprios aerobinės bazės (apie tai bus trečiasis įrašas), kuri „sukuriama„, kai bėgikai “renka kilometrus” (vartojame tokį slengą) bėgiodami easy run’us (apie tai buvo pirmasis įrašas – Ilgų nuotolių bėgimas #1 Easy run). Aerobinė bazė – tai tarsi tvirti pamatai, ant kurių statomi pastatai. Nėra jų – nebus ir aukšto pastato. Nebus bazės – nebus ir gero rezultato. Paprasta. Na, o kad aerobinė bazė būtų kiek įmanoma stipresnė, mes bėgiojame long run’us. Tai pagrindinis, bet ne vienintelis jų privalumas. Tačiau apie viską nuo pradžių.

Daugiau

25
Sau
2019

Kaip išsirinkti tinkamus bėgimo batelius? #1 Žiema.

Garantuoju, kad šis klausimas yra aktualus daugumai bėgikų. Man, atsakyti į šį klausimą nėra lengva. Kelis sezonus bendradarbiavau su Adidas, tad plačiau papasakoti galėčiau tik apie šio brand’o bėgimo batelių modelius. Todėl norėdamas, kad šis straipnis būtų maksimaliai naudingas Jums, pagalbos paprašiau S-Sportas“ kolektyvo!

Daugiau

21
Sau
2019

Ilgų nuotolių bėgimas #1 Easy run

     Easy run dar žinomi kaip krosai, ramūs bėgimai, lengvi bėgimai ir pan. Tai yra pagrindinė (bazinė) bėgimo treniruotė. Ir tikrai nesvarbu, ar ruošiatės varžybose bėgti 5 kilometrus ar maratoną, o gal ultra, easy run – pagrindas. Šis bėgimas neugdo jūsų greičio savybių, bet tai yra pamatas ištvermės sporte. Galiu drąsiai teigti, kad nuo kokybiškų easy run labai priklauso ir jūsų rezultatas varžybose. Žinau, jog jums kils noras draskyti akis ir rėkti (bent jau daliai žmonių), kad reikia daug ir intensyviai dirbti, kad reikia bėgioti greitai ir kad nuo to priklauso rezultatas varžybose. Taip, iš dalies esate teisūs, bet tik iš dalies, nes rezultatas varžybose priklauso nuo visumos, o gal, tiksliau pasakius, nuo to, kaip pavyks suderinti lengvas ir sunkias treniruotes. Be to, yra daugybė kitų veiksnių – mityba, poilsis, geras pasiruošimo planas, periodizacija, psichologija, jūsų fizinis pasiruošimas ir dar pačių įvairiausių mažų dalykėlių. Tačiau šiandienos tema – easy run.

Daugiau

1 2 3 8