Blog’as

2
Lap
2018

Daug kalbų apie bėgimą, bet nuo ko pradėti? #BėgimoPradžiamokslis

Dažnai girdite frazes: neskubėk, bėk žemu pulso dažniu, nepersistenk, nepamiršk kvėpuoti arba išmok teisingai kvėpuoti, pradėk nuo nedaug. Tačiau, tikiu, kad pradžioje net neaišku, kas yra pulsas, kiek yra nedaug, kas yra nesunku, kaip apskaičiuoti kiek man yra nedaug, kiek man asmeniškai yra nedaug. Taigi, apie tai ir ne tik šiame įraše.

Daugiau

17
Spa
2018

Ar mes mylime savąjį “Aš”? Širdies ligos prevencija

Aš esu tikras vakarų pasaulio džiunglių pilietis. Gyvenu taip, kad galiu drąsiai vaikytis savo svajonių, turiu teisę pats kurtis savo rytojų. Mano šalyje nesiaučia maras, nevyksta pilietiniai karai ir nevykdomas masinis holokaustas. Esu jaunas ir net nepamenu sovietų sąjungos gyvenimo ypatumų. Taip, turiu internetą, tad matau, kas vyksta pasaulyje, bet pripažinkime tiesą – tam, kad galėtume pajusti kiekvienos naujienos norimą perteikti emociją, mums patiems reiktų patirti ten aprašomus scenarijus. Tai plati tema, bet šiandien ne apie tai. Šia įžvalga tiesiog norėjau pasakyti, kad mes gyvename svajonių pasaulyje, kuomet turime daugiau nei reikia, o ir turėdami rodos viską, patys sau sukuriame problemų. Viena iš jų – ligos. Na, o dar konkrečiau – širdies ligos, kurios kasmet pražudo milijonus purpurinio gyvenimo atstovų nesirūpinančių savo mityba ir kasdien besimėgaujančių ypač riebiu maistu.

Daugiau

11
Spa
2018

Kodėl mitybos planai dažniausiai neveikia (?)

     Nereikia būti genijais, kad suprastumėte paprastą tiesą: taisyklės kuriamos tam, kad jas laužytume. Atsakykite sau, ar yra gyvenime situacijų, kuomet long term’e jūs 100% laikotės plano ir taisyklių? Manau, kad tikrai ne (žinoma, visuomet būna išimčių, bet būkime sau sąžiningi, tikrai ne).

Daugiau

4
Spa
2018

Pirmasis pusės maratono bėgimas – Kopenhaga 2018

     Nieko naujo nepasakysiu teigdamas, kad mano pagrindinis tikslas yra 10 kilometrų prabėgti greičiau nei per 30 min. Šį tikslą išsikėliau dar 2016 metų pavasarį. Tikiu, kad kai kam tai atrodo jau labai seniai, o mano nuomone, kad sporte rezultatai neateina per vieną naktį. Neužtenka tik labai norėti ir daug dirbti. Viskam savas laikas. Šiam rezultatui turiu užaugti kaip sportininkas. Na, o kad daugumą jūsų geriau suprastų kaip viskas vyksta sporte, rašau pavyzdį: obuolių pyragą kepame iki 180 laipsnių temperatūros įkaitintoje orkaitėje 40 min. Jeigu bandysite kepti 250 laipsnių temperatūroje, manau, kad suprantate, jog pyragas greičiau neiškeps, o rezultatas jūsų netenkins. Taigi, toks jau tas sportas.

Daugiau

20
Rgs
2018

2018 m. vasaros projektas – trijų vaikinų pasiruošimas Vilniaus maratonui

Šiais metais prisijungiau prie Vilniaus maratono organizuojamos akcijos – priimti į klubą keletą žmonių ir ruošti juos Vilniaus maratonui. Mane labai nudžiugino faktas, kad vos tik paskelbus, kad prie NEKO Runners gali prisijungti 3 asmenys, kurie nori pasiruošti maratonui, tos laisvos 3 vietos kaip man buvo užpildytos.

Mūsų pasiruošimas prasidėjo gan vėlai – birželio mėn. pradžioje. Tad teko kibti į darbus nuo pirmų dienų. Pradžioje norėjau išsiaiškinti keletą dalykų: kokie pas juo greičio rezervai, kaip sugeba “laikyti” krūvį ir kaip “draugauja” su ištverme.

Daugiau

5
Rgs
2018

Savaitgalio kelionė į Kosovą – jauniausią Europos valstybę

Noras keliauti manyje gimė skaitant Jack Kerouac romaną “Kelyje” (“On the road”). Tuomet dar buvau paauglys, kuris svajojo apie tai, kad vieną dieną, pasiėmęs tik kuprinę daiktų, pasileis keliauti po pasaulį be jokio aiškaus plano ar konkretaus tikslo. 

Aš žinau, kad šis troškimas iki šiol gyvas manyje, bet jis giliai giliai paslėptas po baimėmis, įsipareigojimais, nežinomybe, atsakomybe ir dar bala žino kuo. Na, o tam, kad vieną dieną ta ugnelė neužgestų arba nenuneštų man stogo, aš pasileidžiu į trumpesnes ar ilgesnes keliones. Pati naujausia šios (2018 m.) vasaros kelionė (iš serijos šiek tiek crazy) automobiliu: Vilnius – Priština – Vilnius.

Daugiau

16
Lie
2018

Mineralai. Pamąstymas šiek tiek kitu kampu

Apie mineralus yra parašyta begalinės jūros straipsnių. Visų jų (bent jau aš taip galvoju) pagrindinė mintis, kad jie yra labai svarbūs žmogaus organizmui dėl begalės priežasčių, bet be jokios išimties visi jie yra naudojami sureguliuoti kūno tirpalų cheminę sudėtį. Tačiau šiandien taip giliai nesikapstykime, ir pradėkime nuo kiek kitokio kampo.Daugiau

21
Bir
2018

Pratimai dubens stiprinimui

Pradėję sportuoti, pvz. bėgioti, mes susiduriame su pačiais įvairiausiais iššūkiais: motyvacijos trūkumu, informacijos stoka arba pernelyg dideliu jos kiekiu, traumomis. Šis, paskutinysis veiksnys, ypač skausmingas, nes jis numuša motyvaciją, o iš to kyla egzistencinių klausimų, tokių kaip klasikinis„O gal bėgimas ne man?”. Šia tema būtų galima rašyti labai daug, bet susikoncentruokime į tai, kad norint bėgti, reikia paruošti kūną, kad jis sugebėtų atlaikyti krūvį (tam tikra skaičių bėgimų (kilometrų) per savaitę). Tam geriausiai tinka bendras fizinis paruošimas. Tai gan abstraktus išsireiškimas, bet tik kūno stiprinimas padės išgydyti daugumą traumų, o kartu tai bus traumų prevencija, užkirsianti kelią traumoms ateityje.

Daugiau

1 2 3 6